Sunday, April 25, 2010


Har tänt lite levande ljus och hällt upp ett glas rödvin. Jag har haft fullt upp hela dagen, ändå känns det inte som jag gjort något. Efter att ha städat och strykt kläder var min plan att rensa min garderob i sovrummet. Jag kom väl ungefär halvvägs. Fyllde en stor plastsäck med kläder som ska slängas, la ut en del på tradera och la en del i kassar för att plockas fram till höst- och vintersäsongen igen. Hängde ut en del vår- och sommarkläder för vädring innan jag strök dom. En massa jobb men ändå så syntes det inte jättemycket i garderoben. Jo, golvet i garderoben är inte lika fullbelagt längre. Men det här med att rensa garderober kommer att ta en sjuhelsikes tid, det inser jag.
Ny arbetsvecka framför sej, inget särskilt inplanerat, en brandsläckarkurs (eller vad det kallades) har jag tackat nej till, den är obligatorisk men jag ska ju inte jobba där så länge till. Halv dag på fredag. Hade tänkt åkt ner till Lund då, men Sofia hade lite svårt att vara ledig från skolan.

No comments: