Sunday, April 04, 2010


J och S har fått i uppdrag att städa bokhyllan på ovanvåningen, den är ganska stor och full med allt möjligt förutom böcker. Dom är väl ungefär halvvägs, det tar lite tid för dom blir nostalgiska när dom hela tiden hittar böcker jag och deras pappa läste för dom när dom var små, typ Alfons Åberg och en massa andra.
Fönsterna jag putsat är inte fina längre, för idag ösregnar det.
Det var en väldig tur att denna helgen kom och att jag inte blivit tillfrågad om att jobba, för så här många dagars ledigt vet jag inte när jag hade senast. Nu är jag ju inte särskilt ledig för att städa och rensa är ganska ansträngande. Vet inte om det blir någon vidare semester i sommar heller, funderar på en helg i Stockholm i maj, men vet inte om jag egentligen har tid med det. Skulle så gärna vilja!

No comments: