Saturday, August 20, 2011


I natt har det stormat så mycket att en kruka på min balkong flugit ner och gått i tusen bitar. Vad är det för väder vi har?
Var en sväng på stan, köpte ett pendlarkort till Älmhult, lånade några nya böcker och köpte en ny mobil, den jag har håller på att gå sönder, som vanligt kan dom inte svara på om det går på garantin eller om jag kommer att få betala en avgift för att dom undersöker den. Så jag band mitt abonnemang så ingick det en ny mobil. En sån här med touch-screen och som man kan surfa med, kan ju vara bra, inte minst för att kolla hur tågen går.
Känns jätteskönt att vara ledig, trivs så bra i min lägenhet. Trivs med att det är sensommar. Ser fram emot nästa helg i Göteborg, ska bli så skönt med lite miljöombyte och lite storstad, bara strosa runt, äta lite gott och koppla av.

No comments: