Friday, August 26, 2011


Jag ska sluta planera saker, det bli ändå aldrig som jag tänkt mej. Men det här är inte ett tycka-synd-om-mej-själv-inlägg. För det finns människor som har det så mycket värre och går igenom hemska saker och vad som händer mej är ingenting i jämförelse med det. Jag fick i alla fall migrän igårkväll och fick ställa in Göteborgs-vistelsen. Kände mej lite piggare idag och velade lite, men nej, det är inget kul att åka iväg och inte må helt bra. Det är jobbigt att åka tåg också rätt långt och inte känna sej ok. Så det blir en hemma-helg, ska städa och fixa lite med tvätt imorgon. Bättre att göra saker helt spontant utan att planera en massa, jag kan ta tåget ner till Lund eller Malmö nån gång i höst när jag börjat på mitt schema på IKEA och har lediga dagar mitt i veckan, bara bestämma kanske kvällen innan.

No comments: