Friday, August 19, 2011


Nu har jag precis avslutat min sju-dagars jobbvecka. Det har inte blivit något riktigt bloggande men det beror mest på att jag inte fått igång min nya dator riktigt förrän nu, Hade alltså två dagars utbildning i Ronneby, underbara dagar där jag andra dagen fick en fantastiskt skön ansiktsbehandling, har ju aldrig provat på att vara kund där, men det var alldeles underbart. I onsdags kväll var jag hos G, han bjöd på god mat, grillspett och chokladkaka med glass, jordgubbar och grädde till dessert, mumma!! Igår och idag har jag jobbat på IKEA, mina sista dagar på köksförsäljningen, fr o m nästa vecka är det kundservice kök som gäller med tre veckors utbildning som start. Men FÖRST ska jag ha en LEDIG helg, som jag inte haft på en hel månad. Ska bli så skönt!!

2 comments:

Renée said...

Du är verkligen värd en ledig helg, glöm inte att njuta lite!

ime said...

Tack! Det ska jag göra!
Kram