Wednesday, May 04, 2016

Onsdag

Har varit sjuk några dagar, trodde nog jag skulle klara mig från att bli smittad av S men i måndags morse kände jag mig inte bra, hade sån huvudvärk, tog en ipren och la mig för att vila och vaknade fem timmar senare. Herregud, men det blir så när jag är sjuk, jag sover väldigt mycket och det är ju skönt på ett vis. Sov faktiskt vidare sen och ändå hela natten. Har haft ont i halsen och blåsor i munnen, det är så jobbigt, gör ont när man äter. Igår skulle jag jobbat, men jag kände på morgonen att jag inte skulle orka så jag skickade ett sms till B. Sov en hel del igår också. Idag känner jag mig lite bättre, ska ta mig in i duschen och försöka gå ut och handla lite. Det är ju fantastiskt väder ute, sol, varmt och blå himmel. Nu är jag ledig ända till fredag då jag jobbar och även hela helgen. Detta gör att jag fått en hel del ledigt, men det är ju inte kul att vara sjuk.

No comments: