Saturday, November 07, 2020

Ljuvliga barn


 Lilla S skickade det här fotot till mig igår. Man blir ju helt varm i hjärtat. Vi skulle åka till J:s kompis som fyllde 2 år. Jag tog på S hängselkjol och strumpbyxor för första gången. Vilken tid det var. Ljuvligt och jobbigt. Det var väldigt intensiva år när barnen var små, vi bodde två år i Karlskrona långt ifrån våra nära. Jag var väldigt mycket ensam. Det blev bättre när vi flyttade till Sölvesborg, jag hade lättare att träffa andra människor. Men jag kände mig ändå ensam om ansvaret. Så en bild kan framkalla mycket känslor.

4 comments:

Znogge said...

En fin bild som jag kan tänka mig väcker många minnen och känslor <3

Kram och god lördag!

ime said...

Tack ❤ ja det var en mysig men intensiv tid.
Kram och detsamma till dig

ibod11 - Ingrid said...

En jättefin bild och jag kan tänka mig att det nästan kom en tår när du fick bilden. Det är härligt med fina minnen :D
Kram

ime said...

Ja jag minns så väl den dagen trots att det är 30 år sen. Roligt var också att S visade bilden för Dante och att han sa att det var mormor 😀
Kram