Friday, September 29, 2006


Jag har valt en vacker dag att vara ledig. Hade sagt til barnen i morse att dom fick vara tysta för jag skulle sova ut, och jag hörde bara svagt deras förberedelser och sov till halv tio. Har druckit kaffe och ska gå en runda i skogen. Man skulle haft dubbelt så många semesterdagar så man kunde unna sej såna här dagar lite oftare. J frågade igår vad jag längtade till. Ja.... vad längtar jag till? Lite till den stora festen imorgon kväll faktiskt. Lite till när jag fyller år... är fortfarande barnslig nog att tycka det är roligt att fylla år. Så längtar jag såklart till helgen i Stockholm i november. En extra lång helg, åker upp fredag eftermiddag och hem måndag eftermiddag.
Dagens outfit: caprijeans från H&M, lila linne från Mango, beige tröja från Esprit.

No comments: