Friday, September 22, 2006


Ungefär så här känner jag mej just nu. Så trött att jag skulle kunna somna med huvudet i maten.... nästan. Har varit en extremt tuff vecka med väldigt högt tempo. På ett vis är det roligt när det går bra, men det är när man kommer hem som utmattningen kommer. Dessutom har jag lovat att ställa upp och jobba imorgon... usch vad jag ångrar mej. Hade så väl behövt hela helgen att komma ikapp hemma. Och när jag ändå jobbar ska jag hälsa på min mamma en stund efteråt. L på jobbet tyckte jag kunde komma förbi henne när jag åker hem, får se om jag orkar. Suck suck.
Nu något roligare: Köpte en kostym på Esprit igår. Mörkbrun. Äntligen hittar jag något där både kavaj och byxor passar. Snygg och stilfull är den.
Har ändrat frisyr och färg. Borta är det jätteljusa och det mörka undertill. Nu är jag både rödhårig och blond i en salig röra och håret är rätt mycket kortare.
Dagens outfit: Byxor från mq, linne från Bonaparte och blus från mq.

No comments: