Saturday, March 17, 2007

Dagens frågelista

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Punktering - no way, torkarblad skulle jag nog ge mej på att försöka byta.
2. Hur äter du ett äpple?
Rätt på bara.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Är väl inte mina favoriter, men eftersom mina barn är paniskt rädda är det min uppgift att ta bort såna.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Inget av det.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Smycke
6. Är du mörkrädd?
Nej
7. Resmål som fascinerar?
Storstäder
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Med mamma
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Markus Fagerwall ;)
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt
11. Bästa stunden på dagen?
Frukost med morgontidningen
12. Tre saker du alltid har med dig?
Plånbok, mobil, nycklar
13. E-post eller snigelpost?
E-post
14. Den senaste komplimangen du fick?
Idag från H, att jag har en vacker personlighet....??!! Var det en komplimang?
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Kommer faktiskt inte på

No comments: