Saturday, March 03, 2007


Idag har det varit en mycket lyckad shopping. Vaknade rätt tidigt så jag kom i väg till Novalund i hyfsad tid. Hittade en rosa kofta med stora knappar och en grå kort sweatshirt-kofta, också med stora knappar, på H&M. Fyndade ett par skor på Bianco Footwear, ett par sandaler i skinn för bara 200:-, hög kilklack, köpte sånt här silikon-inlägg man kan flytta mellan skor som är rätt höga som ska göra att det blir skönare att gå i dom. Ett stickat vitt linne med spets på Benetton, som har väldigt mycket snyggt just nu. Nästan min favvo-butik efter mq:s otroliga flopp när det gäller årets vårkläder. Hade spanat in en kjol i Benettons krstd-butik som tyvärr inte fanns i rätt storlek i Lund, en vid brun med rosa mönster på. Damen i affären ringde till Center Syd i Löddeköpinge och ett trevligt äldre par ritade en karta åt mej för hur jag skulle hitta dit, så efter att ha ätit wokad kyckling med nudlar åkte jag dit. Vad kul! Ett shoppingcenter till. Tror jag varit där en gång för länge sen. Där fanns kjolen i rätt storlek så den köpte jag. Och en stor vit skjorta på Esprit också. Tog en kopp kaffe där innan jag drog mej hemåt. Och ikväll, tro det eller ej... har jag en barnfri kväll. S är hos sin pappa, J hos sin kusin.
Dagens outfit: Jeans från H&M, vit spetsblus från mq.

No comments: