Saturday, March 17, 2007


Ibland har vi säljtävlingar som resulterar i presentkort från butiker som säljer lite mer exklusiva kläder. Jättekul. För det blir kanske inte att man handlar där så ofta annars. Och jag är så otålig så jag går gärna dit i förväg och tittar ut kläder jag kan tänka mej... Har bland annat hittat en jättefin tunika från Malene Birger, en blus från Anna Nygård, skjorta från Boss, klänning från Bruunz Bazar, ja.. jag kan räkna upp hur mycket som helst. Men inget har jag vågat prova, för tänk om det bara sitter sååååå fint så jag bara måste ha det och inte vågar vänta tills jag fått presentkortet.... vad gör man då? Jo då köper jag det. Och sen när jag får presentkortet får jag gå dit och köpa mer. Och det är kanske inte så smart alltid. Har så mycket utgifter på bilen som väntar och andra tråkiga utgifter.
Dagens outfit: Jeans från H&M, rosa top från mq, vit kofta från Newhouse.

No comments: