Saturday, March 31, 2007


Det blev som väntat en mycket lyckad kväll hos Affe och Carina. Gott att äta och dricka, trevligt sällskap och underbara tavlor. Kollade också in deras nyrenoverade lägenhet, renoverad av Affe själv. Helt fantastiskt. Han är unik, det var så fint att det knappt går att beskriva, fiffiga lösningar och inte en enda ordinär sak. Var och tittade på hans häftiga festlokal i källaren också, där var en gammal fullt fungerande jukebox som han bytt till sej i utbyte mot en bil, biljardbord, darttavla och jättemysig inredning. För en gångs skull fick jag dricka vin (annars är det alltid jag som kör), men S körde denna gången, hon bor i Bromölla så hon körde mej hem. Med mej hem hade jag en tavla också, trots mina föresatser att inte köpa någon denna gång, har haft så himla mycket utgifter med bilen bland annat. Men det var en tavla, se bilden till vänster, som jag hittat på hans hemsida och den var så otroligt gullig, och Affe var på bra humör så han sålde allt till halva priset. Den ska jag hänga i mitt sovrum, den påminner lite om min dotter när hon var liten, hon hade också sånt kolsvart hår.
Idag har jag varit en sväng i Karlshamn. Trevlig liten stad och fina affärer och mycket folk. Satt ute och drack kaffe. Köpte en lång vit blus med knytband i midjan, leggings och strumpor. Köpte lite blommor också. Riktigt mysig dag.

No comments: