Thursday, November 15, 2007


Det var ännu skönare att få lerinpackning än vad jag trodde. Leran var från Italien, var varm och jag fick den på hela kroppen, blev sen inlindad i gladpack.... och handdukar och filt, jättevarmt och skönt. Lär vara bra mot stela leder (typ min nacke och mina axlar), lätt peelande och rensar ut slaggprodukter. Jag fick nån slags lera i ansiktet också, massage och efter jag duschat av leran blev jag smörjd länge och väl över hela kroppen med Decleors goa bodylotion. Innan allt det här hade jag suttit i bubbelpoolen, bastat och badat i den japanska poolen och ätit frukt, för jag var hungrig... jättehungrig. Men vi fick god mat efter våra behandlingar, kycklingspett, massor av god sallad, brieost och god dressing och jättegott bröd. Sen är man ju bara helt slut. Men är len och skön över hela kroppen och just nu har jag en underbar liten Zelda i mitt knä när jag skriver, hon är så kelen så hon vill bara vara nära hela tiden.

No comments: