Saturday, December 22, 2007


Jag kommer inte undan julförberedelserna, även om jag skulle önska. Jag är mer en människa som står vid sidan om och iakttar och gör sen vad jag själv vill. Men känner liksom trycket.... inte minst från J och S. Så idag ska det julpyntas och vi ska gå ner och köpa gran, om det finns några kvar vill säga. Igår skulle vi egentligen köpt gran, men jag började steka köttbullar, sen blev det för sent. När allt väl är klart så blir det ju väldigt mysigt, jag har mest änglar och levande ljus. Ska bli spännande att se hur Zelda reagerar på granen. Svea brukar ligga under den och sen går hon omkring med barr i pälsen i flera månader.
W ringde igår och tackade för julkortet. Jag blir så glad när jag pratar med honom, vi har haft så mycket roligt ihop. Saknar honom verkligen.

No comments: