Tuesday, December 25, 2007


Julafton hos brorsan med familj. Vi åt god mat vid halv tre, satt och pratade, julklappsutdelning, kaffe och sen gröt. Dom bor ju mysigt uppe på Nävlingeåsen, perfekt ställe att fira jul på om det varit lite snö som ramat in det hela. Jag fick alldeles för fina julklappar av barnen, dom är så snälla. 500 kr i presentkort på Åhléns, ska jag använda på parfymavdelningen när jag och S åker till Stockholm. Sen fick jag en cd med Dio också av S, jättefint hänge av A och tre roliga skålar som man kan lägga mat i som är formade i bokstäverna J U och L av L på jobbet, hon är för snäll. S fick sjal, pläd, choklad, biljetter till premiären av Bounce dansföreställning när vi är i Sthlm och pengar. J fick tröja, choklad och pengar av mej.
Just nu längtar jag jättemycket till Sthlm. Vi åker upp nästa onsdagkväll, på fredagkväll är det alltså Bounce på Dansens Hus, åker hem söndag eftermiddag.

No comments: