Thursday, December 13, 2007


Julfest igår med jobbet, riktigt god mat och underhållning, åkte hem tidigt, var trött. Ännu tröttare idag, jag är ledig idag och imorgon, ställde klockan på nio, men jag stängde bara av den, skulle bara sluta ögonen lite men nästa gång jag tittade på klockan var den 10.18. Barnen gav sej av tidigt idag, dom är med i luciatåget i kyrkan, så skönt att dom går upp och fixar allt själva, minns när man skulle stryka lucianattlinnen, fixa krona och dra iväg jättetidigt till dagis. Anyway.... jag har ätit frukost, druckit mera kaffe och nu är det dags för duschen, ner på stan, lite ärenden, men jag orkar inte riktigt än. Sätter på lite mer kaffe och tar en lussekatt, får bli en riktig slappedag idag. Ikväll ska jag till kyrkan och kolla in det fantastiskt fina skönsjungande luciatåget där båda mina barn medverkar.

No comments: