Tuesday, January 22, 2008


Dagens godisbit.
Är hemma från jobbet för andra dagen. Snorig, huvudvärk och ont i halsen. Igår var det tur att jag var hemma för herregud vad det sprang folk här.... sotaren kom och G som skulle montera in den nya diskmaskinen kom. Jag fick hjälpa honom lite och kände hur febern steg när jag bar omkring på både den nye och gamle diskmaskinen... Dessutom ringde dom från verkstaden och sa att min bil var klar, det började ryka ifrån den i fredags när jag var ute och körde.... bromsok som rostat igen, kul. Men jag orkade inte hämta den igår, ska försöka ge mej av idag och göra det. Har kört den nya diskmaskinen en gång, den är verkligen jättefin, hoppas den funkar bättre än den gamle som bara höll i tre år. Därför fick jag denna till 50% rabatt. Den ska väl i alla fall hålla så länge till jag tänkt bo här. Till 2010 ungefär.

No comments: