Friday, January 18, 2008


Fick en pratstund med den här mannen igår. Jobbade hos min bilkund när han och senare Marie Picasso uppträdde. Daniel var min absoluta favorit på Idol, jag var grymt besviken när han åkte ut. Och han är fortfarande min favorit. Marie sjunger visst fantastiskt, men Daniel har sin egen personliga stil och gör egna låtar. Vi var några som representerade tidningen igår och plötsligt dök Daniel upp och frågade om vi kunde fixa kaffe.... I försvann innan vi hann se var hon tog vägen.... så snabbt har hon aldrig gjort något innan.... och kom tillbaka med kaffe, socker och mjölk. Och vi pratade lite grann, han skrev en hälsning till S som jag kom hem med sen på kvällen, hon blev jätteglad. När vi stod där och pratade så kände man sej som en kändis... alla fotoblixtar mot oss....

No comments: