Tuesday, January 08, 2008


Vad blir det till middag idag tro?
Ja... här hemma har S dragit igång ett nytt projekt. Vi ska bli hälsosamma. Hon dansar ju flera kvällar i veckan, nu ska det gås på gym, men där lägger jag in mitt veto. Jag går INTE på gym, så hon och E har köpt ett varsitt kort och går nu på gym. Sen ska vi äta nyttig mat. Igår handlade S och lagade till nåt på kvällen som visserligen var gott, men jag var hungrig efter en timme igen... så det blir inte så hälsosamt för mej, för jag måste äta en gång till. Hon ska också äta gröt till frukost, det har hon inte gjort sen hon gick på dagis... nåja... det ska bli kul att se hur länge det varar.
Katterna älskar Sheeba. Det är den dyraste kattmaten som finns... tror jag. Men jag köper den ändå. När jag kommer hem från affären kallar jag på katterna och frågar om dom vill ha sheeeeeeba... och då jamar båda två, en med lite mörkare röst och en som piper....

No comments: