Thursday, March 20, 2008



Blev en lagom tur idag även om jag är trött och har ont i fötterna när jag kommit hem. Undrar hur det kommer att kännas om det blir så att jag kommer att pendla ett helt år. Men då kommer jag ju inte att gå lika mycket.
Åt jättegod lasagne på hansacompagniet, köpte en randig blus på H&M i ljusgrått, en klänning också i ljus- och mörkgrått på Esprit, hittade Marmalaid, rätt kul för den butiken har jag hittat på nätet men först idag i verkligheten. Dom säljer massa gullig inredning och underbara smycken. Köpte ett par stora ljusrosa hängande pärlor som örhängen. Hann även till Blomsterpigan och köpte en liten glasskål med minipåskliljor.
Jag trivs himla bra när jag kommer ner till Malmö. Tror att jag kommer att må bra av miljöombyte OM jag kommer in på skolan. Annan atmosfär, andra människor, lite andra perspektiv på livet hoppas jag.

No comments: