Wednesday, March 05, 2008


Var hos tandläkaren idag. Inga hål, det var himla länge sen jag hade det. Däremot bestämde jag mej för att äntligen skaffa bettskena. Tandläkaren har föreslagit det länge. Jag pressar tänderna och käkarna på nätterna, kanske t o m på dagarna utan att märka det. Så får vi se om det hjälper, det kanske t o m är därifrån min huvud- och nackvärk kommer. Sen tänkte jag göra slag i saken och skaffa ett tandsmycke också, en liten diamant ska fästas på en hörntand. Jag är nog den ende som prutar när jag är hos tandläkaren.... frågade om han inte kunde låta det ingå i priset när jag ska göra en bettskena... han sätter faktiskt fast tandsmycket för 300 kronor om jag skaffar det själv.... och det var betydligt billigare än sist jag frågade. Så det lönar sej att köpslå hos tandläkaren...

No comments: