Saturday, March 14, 2009


22 veckor kvar till examen har nån räknat ut i klassen.... vi skriver ner en vecka i taget på en tavla i lunchrummet. Det känns länge och hur ska min kropp orka? Det tar verkligen på ens krafter. Efter en helkroppsmassage är jag helt slut. Speciellt igår, hade en kvinna, modell större, från Bosnien. Jag sa som jag brukar... att hon får säga till om jag tar för hårt eller ska ta hårdare. När jag var på hennes rygg vände hon sej om och sa att jag kunde ta hårdare... och det fick jag ju försöka. Det är extra jobbigt när det är en sån stor kropp.... efter henne hade jag dock en liten tonårstjej som kanske vägde 40 kg och det var lite lättare. Lite jobbigt när man har flera massager, det är mycket skönare med en ansiktsbehandling t ex. Fredagarna är värst, då tar vi kunder från 9.15 och håller på till 17.30. Då har man också fått minst sömn på hela veckan, jag ca 4 timmar... så i slutet på dagen känns det som man ska gå sönder av trötthet.

No comments: