Thursday, March 12, 2009


Det är lite varannandagkänsla på skolan. Ena dagen är jag beredd att hoppa av alltihop, nästa känns rätt ok, t o m bra. Igår gick det riktigt bra. Började med att vi fick tillbaka dermatologi-proven vi skrev i måndags, jag tyckte det var svårt, men fick mvg och det kändes så himla bra. Sen hade jag en ansiktsbehandling, ryggmassage, helkroppsmassage och till sist en kvälls make-up. Tre lite äldre systrar skulle fira ena systerns födelsedag, alla tre var där och fick make-up och sen skulle dom gå ut och äta. Det var roligt att sminka någon som var lite äldre och som faktiskt blev nöjd. Det är det som är det roliga, när kunderna blir nöjda och tacksamma och jag får nästan nypa mej i armen när jag t ex utför en helkroppsmassage och fattar att det är JAG som gör det.... att jag faktiskt kan så mycket redan!!

No comments: