Monday, August 16, 2010



Felet med mej är att jag har svårt för att ta det lugnt. Började sortera lite i min apoteksdisk innan, saker som behöver kastas och annat som ska tas med. Tyckte det var lite jobbigt, jag är inte helt återställd. Då tyckte jag att vi kunde åka till EM-Möbler i Olofström istället, har sett ett soffbord där, eller fyra från början, som jag tycker om. Det blev soffbordet Palermo i ek som jag bestämde mej för, och en golvlampa som också har en del av foten i ek. Ska komma om 14 dagar ungefär, dom kör det hem till mej. Jaha, jag mår inte helt bra av att vara ute och fara, är groggy och har huvudvärk. Vi var på Böckmans i Bromölla också och åt lite lunch. Nu har jag vilat lite, vi har fikat lite ute, barnen har dragit ut alla plastsäckar vi ska slänga i containern i trädgården. Jag ska ju bo här i ca fem veckor till och vill inte bo i nåt som ser ut som ett sopupplag.

No comments: