Friday, August 13, 2010


Har varit med om mitt värsta dygn hittills tror jag. Jag var hos doktorn igår men det kändes inte bra i örat ändå. På kvällen så bara flög värsta yrseln på mej, jag halvlåg i soffan och allt bara snurrade, försökte resa mej, det gick inte, till sist gick jag upp, men det snurrade som bara den, fick hålla mej i väggarna. Sen började jag kräkas och mer eller mindre tuppade av, kallsvettades och kunde inte röra mej. Barnen fick ringa efter ambulans som tog mej till Karlshamn, där undersökte dom mej, fick röntga hjärnan, jag minns bara korta stunder av detta. Dom hittade inget konstigt, ingen stroke, blödning eller hjärninflammation. Tyvärr fanns det ingen plats på Karlshamns lasarett så jag fick åka ambulans vidare till Karlskrona och där har jag varit i natt. Yrseln försvann under natten men jag är extremt trött och slut. Dom tror att nåt hände när han sög örat, att jag fått en reaktion på balanssinnet och det var det värsta jag varit med om. Barnen fick hämta mej idag i Karlskrona. Jag är fortfarande trött och matt och det känns konstigt i örat men ingen yrsel tack och lov. J och S var ju jätteledsna, S ringde efter E så hon körde till Karlshamn igår på kvällen. Usch vilken upplevelse. Nu ska jag ta det lugnt, inte jobba förrän nästa torsdag och fredag när jag ska till Ronneby på utbildning. Jag pallar inte med fyra jobb och flytta samtidigt, måste prioritera nu.

No comments: