Friday, August 27, 2010


Å jag gillar verkligen denna tiden på året, det är så skön luft ute.
Rensade ett skåp i köket i förmiddags och det var nåt av det värsta hittills vad jag lyckats trycka in saker, tror det krävdes tre hela plastsäckar för att tömma det. Har packat lite glas också och dom har jag fått ställa under en annan kartong eftersom katterna tycker om att springa och fullkomligt slänga sej i en kartong med grejor. Det går framåt här, sakta men säkert. Kan inte riktigt avgöra hur jag ligger till, men jag känner ingen panik i alla fall. Vet ju att när containern kommer är det full fart som gäller och innan dess bör jag ju ha tömt det mesta här inne, så det bara är att slänga ut det i containern. Jag fattar inte hur jag skulle klarat detta om jag jobbat. Vilken tur att jag kan lägga så mycket tid på det här. Ska jobba i Ronneby imorgon, men det ser jag fram emot, att komma iväg en dag och få glömma allt jobb här hemma.
Känns lite konstigt att inte barnen är hemma. Får se om jag åker ner nån dag nästa vecka, saknaden blir kanske för stor.

No comments: