Monday, August 23, 2010


Var ute en liten stund med katterna innan. Man hinner inte njuta så mycket av sensommaren nu mitt i allt packande tyvärr, jag som älskar sensommaren och alla dofter utomhus nu. Idag har både C från Brösarp och I från skoaffären ringt. Jag blir en aning stressad av det, behöver verkligen all tid nu fram till flytten. C vet ju om det så hon förstår och I och jag pratade om att hon kanske skulle ta in en tjej till eftersom jag inte kommer att kunna så mycket som dom kanske behöver mej. Var väl lite otydligt när jag var där och sökte jobbet, jag trodde inte det skulle bli så mycket och problemet är att hon inte heller VET hur mycket det blir, men blir den damen sjukskriven som går och väntar på operation så är det ju inte hundra procent säkert att jag kan ställa upp och jobba så mycket som dom behöver mej. Lite knepigt det här.

No comments: