Sunday, August 21, 2011


Blev tokigt idag. Jag satte mobilen på väckning igår men tydligen kan man inte ha den avstängd för då ringer den inte, så har det ju varit med alla andra mobiler jag haft. Tur jag upptäckte det idag och inte imorgon så jag hade försovit mej. Det gjorde egentligen inte så mycket, jag fick nämligen migrän igår, kände av det på eftermiddagen och på kvällen fick jag ta medicin och försöka sova bort eländet. Tyckte jag fick sova väldigt länge och mycket riktigt, när jag satte på mobilen var klockan kvart i tolv och inte nio som jag ställt den på. Nu mår jag bättre, men är svag och matt i kroppen som jag brukar vara efter ett migränanfall. Nu är jag drabbad av det här på det klassiska viset, att jag blir dålig när jag är ledig, har hänt för många gånger nu för att jag ska kunna bortse ifrån det. Trist, men vad ska man göra åt det?
Jag tvättar, har varit och handlat och ska ge mej på så mycket städning som jag orkar. Vädret är fint och soligt idag.

No comments: