Sunday, August 28, 2011


Jag och S åt lite citronfromage innan hon gav sej av till tåget och vidare ner mot Lund. Jag tappade upp ett bad och hällde i lite Dermanord-olja och la mej i det och njöt en stund. Gjorde lite peeling i ansiktet och la en mask medan jag låg i badet. Min hy är inte bra för tillfället, har en del eksem, nog läge att gå till doktorn, har använt en salva nu i tre veckor som inte hjälper. Men det är så bökigt att gå till doktorn när det inte känns akut, ska se imorgon om jag kanske kan få en tid på eftermiddagen så inte hela arbetsdagen behöver försvinna. Har inte mått bra i helgen, ibland blir det så, känner av migränen från och till, tog en huvudvärkstablett innan idag och gick och la mej och sov en stund. Behöver ju mina helger så väl till annat, inte till att ligga sjuk.

No comments: