Saturday, November 12, 2011


Vet inte vad det är för fel på min mobil som inte ringer på morgnarna, eller kan det vara jag som inte hör det?? I morse vaknade jag en och en halv timme EFTER det var meningen att jag skulle gått upp. Det var bara att gå direkt in i duschen, fixa en macka, brygga lite kaffe och springa till bilen. Fick använda min fina termos man dricker ur direkt som jag fick av barnen när jag fyllde år, så jag drack kaffe och åt frukost i bilen samtidigt som jag körde till Ronneby. Jag kom i tid tack och lov, det är ju superpinsamt om man kommer för sent till ett sånt jobb, där det väntar kunder. Har varit en rätt tuff dag, eller mycket tuff, massager hela dagen lång. Min kropp pallar inte riktigt, har jäkligt ont i ryggen innan dagen är över. Bara längtar hem till min soffa.

No comments: