Wednesday, April 04, 2012


Har varit och fått lilla Svalas päls friserad idag, hon har den jobbigaste pälsen och idag tyckte dom att jag skulle komma två gånger om året, får så dåligt samvete, hon kanske har haft det jättejobbigt med sina knutor.
När Svala var hos veterinären var jag och bytte en blus jag köpte på Ekbergs dam igår, den satt lite tajt upptäckte jag när jag kom hem, köpte en randig tröja och en vit långärmad blus istället, så fina och jag har upptäckt att det är det mer klassiska jag gillar. Har fått nog av Odd Mollys volanger och broderier faktiskt, jag säljer det mesta jag köper av Odd Molly efter bara någon kort tid. Jag tog en fika på Duvanders också och hann t o m handla mat innan det var dags att hämta Svala. Köpte ny strykbräda också, men ska faktiskt ta med mej den som gick helt sönder tillbaka till IKEA vid ett tillfälle, ett och ett halvt år är väl ändå för kort tid innan den går sönder helt.

No comments: