Wednesday, April 25, 2012

Hemma igen efter ett dygn iväg. Var på infomötet igår, vi var ganska många och jag har ingen aning om hur många dom tänkt anställa. Var där på intervju idag, man fick själv sätta upp sig på en tid om det verkade intressant och jag skyndade mig att sätta upp tid idag eftersom jag då kunde sova hos S. Efter jag varit iväg åkte jag och S till J för att fika på cupcakes som jag hade med mig, man får vara glad om J har tid över att träffas, han är väldigt upptagen med sin kandidatuppsats så han sa att det bara blev en kort stund och han säger till när den stunden är slut och då får man snällt åka igen, haha! Sov som sagt hos S, hade lite svårt att somna och sen gick hon upp jättetidigt och började föna håret så det blev inte så mycket sömn. Jag tog bilen till Malmö, det var riktigt rejält busväder, till skillnad mot igår, då var det varmt och ljummet, jag satt t o m en stund i solen på en bänk i Lund. Efter intervjun idag åkte jag hem, åt lite god pyttipanna på Ekeröds rastplats och nu är jag hemma till katternas stora glädje!!

No comments: