Sunday, May 12, 2013

Hemma efter en underbar helg i Jönköping. På bilden syns till vänster lilla S och A och sen L, A:s dotter. Vilken fantastisk lägenhet dom har, en fyra på 115 kvm, helt ny, två balkonger, två badrum, gud vad lyxigt och så ljus och härlig, den ena balkongen var inglasad och jag hade nästan kunnat bo i en etta för att få ha den balkongen!! Otroligt fräscht och fint. Vi träffade K på fredagkvällen men på lördagen flög han och en kompis till Milano. Vi gick på stan, fikade på ett jättefint fik där man satt nära vattnet, det är där jag tagit fotot. Sen promenerade vi till L:s lägenhet, hon bor mitt i stan, liten mysig lägenhet, på kvällen spelade vi TP, drack skumpa och lite senare åt vi jättegod mat och drack rödvin. Idag gick vi en lång runda runt Rocksjön, knallblå himmel, varmt och massor av fågelkvitter. Sen tog vi oss hemåt, skönt att kunna turas om att köra med S. Ja, så nu har vi laddat må bra-batterierna och njutit för fullt.

2 comments:

Åsa said...

Så himla glad att du har fått jobb :) å det där lät som en mysig helg :)
Kramar Åsa

ime said...

Det är ju bara ett praktikjobb, men jag är glad att vara där och förhoppningsvis får jag lite kontakter!
Kram