Saturday, May 18, 2013

Ytterligare en underbar morgon och jag är glad att ge mig av till jobbet trots att det är lördag. Ska träffa ett gäng väninnor efter jobbet nämligen, jag tror de ska åka samma tåg som jag men istället för att kliva av i Hässleholm ska dom åka ner till Malmö och Emporia och shoppa lite, sen tar dom tåget hem som jag kliver på i Hässleholm och så ska vi gå på stan här, ta något gott att äta och dricka och sitta ute denna underbara majdag.
Igår var en härlig dag, dels fick jag besked om jobb och dels fick J och S besked om en fond där dom blev tilldelade en summa pengar som gör att deras sommar ser lättare ut. J:s fond får gå till hyra av sin lägenhet i Lund eftersom han som hyrt den plötsligt sagt upp den, därför känns det skönt att han blev tilldelad fondpengar.
Livet känns härligt nu och jag ska försöka hålla det så, inte deppa ihop om sommarjobbet bara visar sig bli ett sommarjobb, för jag har nytta av ALLA erfarenheter och har betydligt större chans till annat när jag har dom här erfarenheterna. Så det är faktiskt så, allt ordnar sig alltid på något sätt.

No comments: