Wednesday, June 22, 2016

Onsdag

Idag har det varit fint väder så det har blivit mycket tid på balkongen. Jag har mailat och smsat en del om min bil idag, kollar om någon vill köpa den. Fick ett svar från en bilfirma hur mycket dom kunde ge för den och jag vet inte om dom missuppfattade mig för ger dom den summan så säljer jag den direkt. Misstänker dock att det inte stämmer. Får se hur jag går vidare nästa vecka när jag är ledig.
Ikväll är det nog tyvärr sista matchen för Sverige i EM, skulle bli väldigt förvånad om dom skulle rycka upp sig och spela bra och vinna som dom måste göra för att gå vidare.

2 comments:

znogge said...

Tyvärr betalar bilfirmor skamligt lite. Det blev vi varse om när vi skulle byta...

Glad midsommar!

ime said...

Ja det bästa är att sälja privat.
Glad midsommar till dig också!