Thursday, June 09, 2016

Torsdag

Fasen vad skönt när man vet att man gjort ett bra jobb och det dessutom syns på siffrorna. Försäljning är ju bra på det viset, det blir ett resultat som talar. En kund kom in idag och säger direkt: Vad bra att du jobbar!! Jag har haft henne några gånger tidigare och hon är så rolig, hon vill ha mycket hjälp men handlar också mycket, jättehärlig människa och idag handlade hon mer än någonsin!! Vi har haft strålande resultat i två dagar på raken, bäst i regionen och hoppas dagens resultat också räcker. Det roliga är att jag ensam stått för det mesta, igår gick B direkt när jag kom och idag gick hon när jag hade som mest att göra. Så det är jag som sålt mest, ha!!! Det är så skönt, förra sommaren fick vi så mycket skit från olika håll och nu har vi bättre siffror än större butiker och bättre än de som klankade ner på oss. Hämnden är ljuv!!!

No comments: