Monday, February 12, 2018

Måndag

Bestämde mig för att gå en promenad, det var soligt och blå himmel ute. Men det var det inte så länge, plötsligt kom det iskall snöblandad nederbörd och blåste också. Jag var inne på Hunkemöller en sväng och wow vad fina underkläder dom har. Behöver en ny bh men det är så obehagligt och jobbigt att prova ut ny bh men här tog jag mig in i provrummet. Sån fin service dom har. Kommer in och frågar hur det går, det finns även en knapp man kan trycka på inne i provrummet om man vill ha hjälp. Jag har 10% rabatt där eftersom det ligger i samma galleria som jag jobbar och sen hade jag visst en bonuscheck på 45 kr så det blev en fin bh till ett vettigt pris.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Bra att det finns affärer med service och bra hjälp om man vill ha det och kul att du hittade något fint till dig själv :D Jag hör till dem som vill titta i lugn och ro och ytterst sällan vill ha hjälp men om jag någon gång behöver hjälp så uppskattar jag en sådan service. Bara jag får titta i fred tills jag själv ber om det.
Kram

ime said...

Ja när jag går i vanliga klädbutiker vill jag inte heller ha hjälp men just med bh är jag tacksam för hjälp.
Kram

znogge said...

Bra att man kan få hjälp om man så önskar. Tydligen är det väldigt vanligt att kvinnor väljer fel BH! Misstänker att jag hör till den skaran ;-)

Kram och god tisdag!

ime said...

Ja det är väldigt vanligt att ha fel bh-storlek.
Kram och detsamma till dig!