Saturday, October 28, 2006


Igår fyllde jag år. Och blev påmind om vilka goa kompisar och vänner jag har. Hade inte tänkt fira på jobbet men det var någon som kom på, så jag köpte lite god fläta och bjöd på kaffe på eftermiddagen. Fick mail av M, min väninna från gymnasiet som numera bor i Nya Zeeland, blir lika förvånad varje år att hon kommer ihåg min födelsedag. Fick ett jättefint smyckeset av A som köpt det i Ecuador, tänk att hon tänkte på mej när hon var där. Fick choklad av E, sms av G, gulliga kattbilder av G på jobbet, choklad av J på jobbet och en jättefin blombukett av B, min bästa vän i Göteborg. På kvällen firade jag med barnen, fick presentkort av dom, dom är för gulliga, jag vill gärna köpa en bodylotion av Viktor & Rolf som finns på Åhléns i Stockholm. Nästa helg kommer min bror med familj och min mamma.
Dagens outfit: Svarta byxor och vit stickad tröja, båda från mq. Har fyndat mycket på sista tiden... beställde en jättefin rosa klänning från Bonaparte. Ett par stuprörsjeans från H&M. Och en Odd Molly-blus till... underbar rutig i riktig vintage-stil med brett sidenband att knyta under bysten.

No comments: