Saturday, September 29, 2007



Den här goa doften köpte jag som bodylotion idag när jag och S var i Malmö. Vi tog tåget ner i morse, tyvärr var det inget vidare väder. Gick på H&M också där jag köpte en vit stickad klänning och brun manchesterjacka. Sen letade vi upp några butiker som S var ute efter, streetbutiker. Det var kul för vi hittade lite nya kvarter, runt Davidhallstorg. Där hittade jag en jättemysig butik med ekologiska grejor, köpte ett par ekologiska stickade sockar till E... och där var helt underbara fårfällar.... me want!!!! Vi åt på Hansacompagniet, jättegod thai-mat. Köpte skor åt S. Fikade, jag drack kaffe och åt jordgubbscheesecake innan vi gick mot tåget igen för att åka hem. På kvällen var vi bjudna till E på mat, jättegod pastasallad och äpplekaka med vaniljsås och gott rött vin. Lika lyxigt som vanligt att bara slå sej ner och bli serverad. Men ikväll är jag trött, väldigt trött.

No comments: