Sunday, November 23, 2008



Just nu ligger den minsta katten i mitt knä, jag får sträcka armarna över henne när jag ska skriva. Hon spinner jättehögt.
Har varit en jobbig helg. Jag hinner inte läsa så jag känner mej nöjd. Undrar över vad jag gett mej in på, börjar känna paniken. Jag kommer inte att hinna få in allt när det gäller anatomin. Känner mej inte heller tillräckligt förberedd för det praktiska provet imorgon. Jag borde läsa mer under veckorna men jag är så trött när jag kommer hem att jag inte orkar. Jag vill inte ge upp, även om tankarna kommer ibland. Fick sån konstig känsla innan idag, hjärtat började skena iväg, jag blev yr och hade jätteont i ena käken. Fick sätta mej ner, jag och S skulle precis ge oss ut och övningsköra. Det tog ett tag innan det gick över, det är varningssignaler från kroppen. Jag måste lugna ner mej. Men det är inte lätt, det är så mycket man ska hinna på helgen förutom att plugga. Även om barnen hjälper mej, är det massor kvar.

No comments: