Monday, December 22, 2008


Har mest farit fram och tillbaka idag, hela dagen bara försvann. Var på banken i förmiddags. Tog en fika på stan, köpte lite blommor. Åkte till Valjeviken spa som numera heter Uniq spa och träffade ägaren och presenterade mej, hon kände igen mej eftersom jag varit där och fått behandlingar. Ville visa mitt intresse för eventuell framtida anställning, kan tänka mej att redan till våren hoppa in någon helg om hon behöver. Hon berättade hur svårt det var att hitta någon med breda kunskaper, skolan jag går på får man verkligen lära sej allt på. Vi får väl se hur det går. Sen åkte jag och S till mormor med en julblomma. Det var väldigt snurrigt där idag. Inget ovanligt tyvärr. Vi åkte vidare in till Kristianstad lite, först hämtade jag skinkan jag fick från jobbet. Vi gick en sväng i Kristianstad, åt på Graffiti. S övningskörde, gick riktigt bra. Sen åkte vi hem och vi har varit och lämnat av henne i Lörby hos en kompis, ska hämta hem henne ikväll. Kände idag att det var dags att ta fram böckerna igen, så nu ikväll ska jag sätta mej lite med dom.

No comments: