Friday, December 12, 2008


I morse fick vi reda på i skolan att vi skulle samlas i köket... så kl halv nio satt vi där allihopa i våra vita rockar och plötsligt hörde vi "natten går tunga fjät...", Sarah, en av lärarna, kom med bricka med levande ljus, lussebullar, pepparkakor och kaffe. En jättemysig start på morgonen.
Jag är så glad att jag lärt känna så många nya människor och lilla E är min favorit. Idag jobbade vi ihop hela dagen, och på eftermiddagen säger hon" jag tycker så mycket om dej Marie"... och jag sa "jag tycker lika mycket om dej"... sån go tjej. På kvällen har jag fått ett sms där hon önskade "världens bästa Marie en trevlig helg".... kan man bli annat än varmt i hjärtat?
Tänker också på lilla Svea, världens finaste katt som vi fick ha i sex år. Hon har varit hos oss som en extra familjemedlem de åren som varit lite jobbiga för oss. Alltid funnits där.

No comments: