Saturday, January 23, 2010


Händelserik dag igår. Jobbade fram till lunch, sen åkte vi kundtjänst-tjejer ner till Simrishamn för en träff med alla andra kundtjänst-tjejer (ja, det är bara tjejer, eller damer) från forna Skånemedia tillsammans med nuvarande chef. Man gick igenom lite grejor och pratade lite framtid, det var ett härligt gäng, glada människor. När det var slut åkte jag vidare till Lund för att träffa mina barn som var i J:s lägenhet. Vi gick ut och åt på en Thai-restaurang, åt gott och sen åkte vi till J:s lägenhet, där fick dom sina presenter, J en dammsugare och S en klocka. Båda blev lika glada för sina presenter. Därefter åkte vi hem, det blev en himla massa bilkörande men konstigt nog blir jag inte lika trött av att köra bil kvällstid. Det var en mysig dag och jag känner mej ännu mer övertygad om var jag vill bo i framtiden, Lund är en sån härlig stad med mycket folkvimmel, jag blir så glad av att komma dit.

No comments: