Wednesday, January 13, 2010


Var hos min massör och fick behandling ikväll, det var helt underbart skönt men gjorde lite ont också, jag var extremt spänd på en del ställen.
På vägen hem fastnade jag på motorvägen på grund av att det hänt en olycka, satt fast i 40 minuter. Jag som alltid brukar svänga av inom Valje gjorde inte det idag tyvärr. Något jag inte förstår är hur en del resonerar, dom börjar köra om trots att dom ser att det står helt stilla, vilket får till följd att båda filerna blir helt blockerade, tänk om fler räddningsfordon skulle behöva komma fram? En del går dessutom ur sina bilar och PROMENERAR omkring på motorvägen i becksvart mörker. Ren tur att inte fler människor blev påkörda. Det var tydligen sex bilar inblandade, verkade som en bil kört MOT körriktningen och krockat med ett antal andra bilar. Hoppas ingen blev svårt skadad.

No comments: