Tuesday, June 26, 2012



Har varit i Hörvik idag och blivit klippt och lite ljusare hårfärg. Trevligt som vanligt att träffa P. Efteråt stämde jag träff med E och vi tog en fika på Ritz och satt ute, gick inom skoaffären för att kolla på sko-rean men där var inget att hetsa upp sig över. Vi gick till Karibakka som har mycket fint när det gäller inredning. Köpte några blommor på Interflora också som nu lyser upp mitt vardagsrum. Hann faktiskt med ett besök i en butik där jag köpte en Part Two-blus i vitt, den var lite annorlunda i skärningen och så knappar i ryggen hela vägen som jag tycker är så snyggt. Blev lite mat med mig hem från Rickard en trappa ner. S har åkt till Lund för att träffa lite kompisar men kommer igen ikväll, J är också hemma i Lund igen. Känner mig äntligen bättre i örat.

No comments: