Friday, June 15, 2012



Har varit i Lund och Malmö idag, åkte först ner till Lund, S skulle hämta lite saker i sin lägenhet, sen åkte vi till J som körde oss till tåget som vi tog till Malmö. Jag lämnade tillbaka en blus på Zara, den var inte bra som jag beställde tyvärr. Vi gick lite i ett soligt Malmö, åt på Lilla torg, jag köpte en jeansblus, se bilden, till halva priset på Esprit, har tittat på den ett tag men nu slog jag till, köpte även en deo och ögonskugga på Åhléns och ett balsam på Kicks, Lernberger&Stafsing. Vi tog tåget tillbaka till Lund, S skulle titta på ett par shorts på Sisters på Nova, men de hade inte rea på dem som de har här i Kristianstad. Då hittade jag klänningen som jag också gått och tittat på flera gånger till 50% rabatt, den är jättefin, svart i botten med mönster i fina färger, den kom i våras men jag tycker mer den är en höstklänning.
Nu har vi kommit hem och ska åka och handla lite mat till ikväll och J är med, hör och häpna.

No comments: