Friday, November 07, 2014

Fredag

Nu har Zelda fått sin päls fixad, alla tovor är borta, hon har fått en krage också, vilket hon inte alls gillar, för att hon inte ska komma åt att slicka på ett eksem. Hon har fått sina tänder kollade och allt såg bra ut. Så nu hoppas jag att hon blir sitt gamla jag igen.
Jag har knappt sovit något i natt, klockan var över tolv, kanske ett innan jag somnade, vaknade igen vid tre, läste tidningen sådär vid fyra när jag insåg att jag inte skulle kunna somna om. Kanske jag somnade igen framåt morgonen, men sen ringde klockan sju. Så idag är jag så trött så det värker i kroppen. Fattar inte vad det är med mig. Massa tankar som bara far omkring i mitt huvud. Jag blir så less på min jobbsituation. Jag får inte napp. Alla Kicks har redan lagt sina julscheman och har redan extrapersonal. Jag antar att det är för att jag är trött och slut idag som gör att jag känner mig så himla pessimistisk. Men det skulle verkligen behöva hända något roligt snart, jag skulle behöva ha lite utdelning för att jag kämpar så.

No comments: