Wednesday, July 20, 2016

Ledig onsdag

Har en välbehövlig ledig dag idag. I morse när jag vaknade skuttade Zelda upp i sängen, katterna blir alltid glada när jag vaknar. Igårmorse kommer jag ihåg att Tilda länge slickade mig i ansiktet, när jag i halvsovande tillstånd försöker gömma mig under täcket sticker hon in en tass och tar på mig. Det är ju inte alltid uppskattat, jag är en sömntuta och vill inte gå upp tidigare än vad jag behöver. Har varit och handlat mat, har också varit en stund vid kyrkogården och vattnat lite. Det är alltid fridfullt att vara där. Det är varmt idag, ska visst bli så några dagar framåt, alltid välkommet. Det är lite molnigt också, nästan som lite åskvärme. Nu har jag bara 11 timmars arbetstid kvar!!

2 comments:

znogge said...

Då är det inte långt kvar innan ledigheten är här!

Kram

ime said...

Nej tack och lov 😊
Kram