Sunday, July 03, 2016

Söndag

Igår var det Prideparad här, jag var på stan och tittade och blir helt varm i hjärtat av att så många ställt upp, många mer än vad som förväntats. Det finns kanske hopp om mänskligheten trots allt, alla får vara som dom vill vara och alla får älska vem dom vill.
Imorgon är det dags att börja jobba igen, känns ändå rätt ok. Jag hade inte velat ha mer ledighet just nu, vädret är inte roligt och jag blir lätt rastlös om jag inte har något att ta mig för. Förra helgen var ju bra väder och någon dag i början på veckan, sen har det tyvärr regnat. Nu gäller det att sätta klockan hela veckan, jag öppnar alla dagar, det kan bli lite jobbigt, jag har nämligen sovit som bara den. Och jag har varit uppe länge på kvällarna. Jag ska inte klaga, jag kan faktiskt sova till halv åtta i alla fall i veckan, stor fördel när man jobbar inom handeln och bor nära.

No comments: